Muzyka

wtorek, 14 lipca 2015

2. Follow your dreams...

Witam wszystkich w drugiej notce ;*. Tutaj znowu ja, czyli Joja xd. Tak jak obiecałam, dziś będą fotografie. Hmm, są jakie są, bo fotografuję 'raz na ruski rok', także... Wolę grafikę, którą prawię codziennie doskonalę, a fotografie też lubię robić, ale musi mnie porządnie zebrać na cykanie fotek xd. Pozostaje jeszcze sprawa ładowania akumulatorków, a tego to już mi się w ogóle nie chce xd. Wychodzę tylko wtedy, gdy  mam wenę i wiem, że zrobię dobre ujęcia, ponieważ są widoki, np. zachód słońca, czy cuś. Ostatnie zdjęcia są z niedzieli, razem z Wikszą postanowiłyśmy porobić jakieś fotencje xd. Nie są one najlepsze, no ale obiecałam zdjęcia XD.






Są takie, jakie są XD. Przepraszam za ten malutki napis w środku z pierwszego zdjęcia.  Nie zwracajcie na to uwagi. Z ogóły to szablon już jest gotowy, wszystkie dodatki, podstrony również. Hm, jeżeli chcecie nawiązać z nami współprace to piszcie, najlepiej w komentarzach, bo najczęściej na nie patrzę ^^. Przyjmujemy współpracę ze stronami, innymi blogami, vlogami, kanałami youtube, facebookiem, nk, twitterem itd., obojętnie z czym i z kim ;3. Rozpatrujemy każdą propozycję ;3. Myślę, że notki będą się pojawiać 2-3 dni, ale czasami nawet codziennie :D. Pozdrawiam i życzę miłych wakacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz