Muzyka

niedziela, 12 lipca 2015

1. Może coś na początek?

Hej, hej! Tutaj Joja ;>. Mój pierwszy wpis, więccc... Mam nadzieję, że nie będzie zbytnio nudny, ani oficjalny XD. Może zacznijmy od wstawienia prac, a mianowicie sygnatur....







Sygnatury są mojego wykonania :>. Tak więc, dziś graficznie. Następną notkę przewiduję z fotografiami. A, i jeszcze taki plus - będą tu też dodatki graficzne, poradniki, itd., m.in.
 tekstury, czcionki, brushe, dodatki i wiele więcej :>. Jak oceniam te sygnatury? Hm.... Szczerze to mi się nie podobają, są bardzo słabe, ale tylko to miałam na staniu w komputerze, także trudno o coś lepszego, jakikolwiek poziom. Poza tym sygnatury są sprzed paru miesięcy - niektóre :>. Poza tym mi moja grafika nigdy się nie podoba, zawsze jako autor byłam negatywnie nastawiona do swojej twórczości. Sama nie wiem, czy jest to spowodowane tym, że zawsze znajdę jakiś haczyk? Wiem, dziś bardzo zajeżdża Anime, japońsko dziś XD. Dopsz, tyle z mojej strony. Żegna was Joja ;*. Pozdro ;*.

2 komentarze:

  1. Niesamowite są te twoje prace! Ażzzazdroszczę, że tak pięknie to robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest piękne, ale miło usłyszeć takie słowa <3. Dziękuję za komentarz.

      Usuń